Odpowiedzi

2009-11-11T21:31:43+01:00
Wysokie łańcuchy górskie i oblewające Grecję morza utrudniały wrogom dostępu kraju. Miasta budowano nad brzegiem morza, dzięki temu mieszkańcy mieli łatwy dostęp do sąsiednich państw - miast.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:37:27+01:00
Górzyste ukształtowanie terenu nie sprzyjały rozwojowi rolnictwa. Takiego jak my znamy czyli zboża jakieś warzywa itp. Natomiast dobrze nasłonecznione stoki sprzyjały uprawie oliwek a przede wszystkim winorośli, a także hodowli owiec.
1 5 1