Odpowiedzi

2009-11-11T21:37:17+01:00
Np rodzinka idzie na spacer w słoneczny dzień i wszyscy maja uśmiechniete buźki
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:37:46+01:00
Zalezy jakie ono jest wedlu cb. jezeli uwazasz ze szczescie to cos wyjatkowego, wesolego to namaluj tecze:)
a jezeli myslisz ze jest ono ponure i wkurzajace mozesz namalowac burze:)

POZDRAWIAM:)
1 3 1
2009-11-11T21:37:59+01:00
Ja rysuje szczęście rysując ludków z uśmięchniętymi twarzami, np. ludki z koniczynkami... =]
1 5 1