Odpowiedzi

2009-11-11T21:43:03+01:00
Ms1=200g*30%=60g
Mr2=200g+40g=240g
Cp2=60g/240g=25%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T22:01:32+01:00
M1=200g m2=40g mk=240
Cp1=30% Cp2=0% Cpk=x

200*30%+40%*0=240x
240x=6000/ :240
x=25%
Odp. Otrzymamy roztwór o stężeniu 25%
2 3 2
2009-11-11T22:15:11+01:00
Cp-stężenie procentowe
*-razy
ms
Cp=--------- *100%
mr


60
Cp=---------------- *100%
240

600
Cp=-----------=25%
24
odp.otrzymamy roztwór o stężeniu 25%