Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:50:27+01:00
Musisz to inaczej zapisac co jest mianownikiem wiec;
najpierw dziedzina
D:1. xkwadrat -4x +3rózne od 0
i bardzo wazny spojnik
xkwadrat -5x+6

1.rownanie kw.
delta=bkwadrat-4ac delta rowna sie
4 , pierwiastek z delty 2
itd...
jak wyliczysz x1 i x2 to mianownik zapisz w postaci iloczynowej wedlug wzoru
x-x1)(x-x2)

2. analogicznie do powyszego
przepisz to co ci wyjdzie
2x-1/(x-1)(x-3) - 2-x/(x-2)(x-3)

i na jednej kresce ulamkowej po tym napiszesz
cos takiego :
3xkwadrat-8x+4(przez)/ (x-1)(x-2)(x-3)
dalej sie nie da prosciej zapisac

2009-11-11T21:52:25+01:00
Musisz to inaczej zapisać to Ci pomogę bo tak jak zapisałaś to ciężko...