Mam pewien problem bo musze zapytac się koleznaki o jej zwierzęta tzn musze siem zapytac :
- czy posiada jakieś zwierzę .
- jak się ono nazywa .
- ile ma lat .
- jak wygląda .
- jakie jest .
- co lubi .

Dam naj dla tego kto napisze mi do tego pytania . ;) To na jutro jak by co . ;)

3

Odpowiedzi

2009-11-11T21:56:01+01:00
- Hast du Tiere ?
- Wie heisst dein Tier?
- Wie alt ist er ?
- Wie sieht das aus ?
- Was mag (imie) ?
- Wie ist ... ?
4 1 4
2009-11-11T21:58:10+01:00
1.Haben Sie Haustiere?
Czy posiadasz jakieś zwierze?
2.Wie heißt Ihr Haustier?
Jak nazywa się twoje zwierze?
3.Wie alt Ihr Haustier?
Ile lat ma twoje zwierze?
4.Was aussieht wie Ihr Haustier?
Jak wygląda twoje zwierzątko?
5.Was sind die Merkmale Ihres Haustieres?
Jakie ma cechy twoje zwierzątko?
6.Zu tun, was er will, um Ihr Haustier zu essen?
Co lubi jeść,robić twoje zwierze?
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T22:24:06+01:00
Hallo!
Hast du ein Haustier?
Wie heißt er?
Wie alt ist er?
Wie sieht er aus?
Wie ist dein Haustier?
Was magt er?

(jeśli to bedzie dziewczynka np. hmm małpka ^^ also DIE AFFE musisz w miejsce "er" wstawić "sie") powodzenia ;)


aha. i nie zabierajcie sie za robienie komus zadan jak nie macie o niemieckim pojecia ^^

zdanie:
"zu tun, was er will, um Ihr Haustier zu essen?" znaczy tyle co :
do robienia, co on chce, zeby zjec pańskie domowe zwierze?

hahahah :D dobre:D
2 5 2