Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:53:43+01:00
Kasia 100% × 27 / 30 = 90% ocena 5
Arek 100%× 11,5 / 30≈38,3% ocena 1
Tomek 100%×19/30≈63,3% ocena 3
Ania 100%×25/30≈83,3% ocena 4
Iwona 100%×13/30≈43,3 ocena 2

nie mogłam się rozczytać ile Karol dostał punktów,wydaje mi się,że tam jest 23,5pkt,ale jeśli tyle nie jest to w działaniu zamiast 23,5 wpisz poprawną liczbę punktów i oblicz albo napisz do mnie :)
Karol 100%×23,5/30≈78,3% ocena 4
2009-11-11T21:59:57+01:00
30 - 100% 85% - 25,5 bdb
10% - 3 85%-75% - 25,5-22,5 db
5% - 1,5 75%-55% - 22,5-19,5 dst
55%-40% - 19,5-18 dop
18-0 ndst

Kasia - bdb
Arek - ndst
Tomek - dop
Asia - bd
Iwona - ndst
Karol - bd

mam nadziej że uznasz moje rozwiązanie za najlepsze

2009-11-11T22:21:45+01:00
30 pkt = 100 %
3 pkt = 10 %
0,3 pkt = 1 %

27 : 0,3 = 90 %
Czyli Kasia miała 90 % czyli ocenę bardzo dobrą.

11,5 : 0,3 = 38,3 %
Czyli Arek miał 38,3 % czyli ocenę niedostateczną.

19 : 0,3 = 63,3 %
Czyli Tomek miał 63,3 % czyli ocenę dostateczną.

25 : 0,3 = 83,3 %
Czyli Asia miała 83,3 % czyli ocenę dobrą.

13 : 0,3 = 43,3 %
Czyli Iwona miała 43,3 % czyli ocenę dopuszczającą.

23,5 : 0,3 = 78,3 %
Czyli Karol miał 78,3 % czyli ocenę dobrą.