Odpowiedzi

2009-11-11T21:54:51+01:00
5t = 5000 kg, 50000 dag, 500000 gram
368kg = 3680 dag, 36800 gram, 0,368tony
5 1 5
2009-11-11T21:55:40+01:00
5 t 386 kg = 5 386 000 gramów
5 t 386 kg = 538 600 dekagramów
5 t 386 kg = 5386 kilogramów
Nie wiem czy o to ci chodziło ;p
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T22:19:21+01:00
5 t 386 kg = 5 386 000 gramów
5 t 386 kg = 538 600 dekagramów
5 t 386 kg = 5386 kilogramów
5 t 386 kg = 5,38600 tony

Chyba o to Ci chodziło a jeśli nie to pewnie o to:
5t to 5000 kilogramów
5t to 5ton xD
5t to 500000 dekagramów
5t to 5000000 gramów

386kg to 386 000 gramów
386kg to 38600 dekagramów
386kg to 0,386 tony
386kg to 386 kg (hehe)
1 5 1