Odpowiedzi

2009-11-11T22:01:37+01:00
Tzn. jesli czestotiwosc wynosi 50 Hz to znaczy ze cialo w ciegu sekundy drga 50 razy czyli wykona ruch (liczac od np gory) dol i gora czyli wraca na swoje miejsce
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T22:05:48+01:00
Częstotliwość 50Hz oznacza że w ciągu jednej sekundy została wykonana 50 razy jakaś czynność.
Występuje przyspieszenie dośrodkowe utrzymuje ruch po okręgu.Gdyby nie to przysieszenie to ciało poruszało by się ruchem jednostajnym prostoliniowym a tak gdzęki niemu wektor prędkość stale zmienia swój kierunek i zwrot tak by był styczny do okręgu(toru).
Przyspieszenie dośrodkowe ma kierunek i zwrot skierowany do środka okręgu.
1 5 1