Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T22:11:44+01:00
2d²-(3c-2d)(c-d)-c(c-2d)+2d²= 2d²-(3c²-3cd-2cd+2d²)-c²+2cd+2d²=
4d²-3c²+5cd-2d²-c²+2cd= 2d²-4c²+7cd
2009-11-11T22:12:27+01:00
2d²-(3c-2d)(c-d)-c(c-2d)+2d²=
2d²-(3c²-3dc-2dc+2d²)-c²+2dc+2d²=
2d²-3c²+3dc+2dc-2d²-c²+2dc+2d²=
=2d²-4c²+7dc.

sory nie zauważyłam prędzej literki jednej.
2009-11-11T22:14:20+01:00
2d²-(3c-2d)(c-d)-c(c-2d)+2d²=2d²-(3c²-3cd-2cd+2d²)-c²+2cd+2d²=2d²-3c²+3cd+2cd-2d²-c²+2cd+2d²=4d²-4c²+7cd