Odpowiedzi

2009-11-11T22:12:30+01:00
...owiec
...12%
...30 (tu nie jestem pewna na 100%)
....miesięcznie

Liczę na najlepsze.
Pozdro ;]
3 2 3
2009-11-11T22:13:51+01:00
Australia jest w światowej czołówce pod względem hodowli bydła i owiec
Hoduje się tych zwierząt około 12% mln sztuk. Dostarczają one około 30 tys. ton mięsa
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T22:15:39+01:00
Australia jest w światowej czołówce pod względem hodowli OWIEC
Hoduje się tych zwierząt około 13 mln Dostarczają one około 32 tyś. ton
1 5 1