Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T22:18:39+01:00
O, Ojcze Święty, ze względu na Twoją Moc i Twoje Miłosierdzie,
Błagam Cię, zgromadź wszystkie Swoje owce,
Przebacz im i spraw, by powróciły do Twego Umiłowanego Domu.
Spójrz na nie jak na Swoje dzieci i Swoją Ręką pobłogosław je.

Ojcze, przychodzę do Ciebie, aby Cię prosić
o oświecenie Twoich owieczek.
Oświeć je, aby odnalazły Pokój i Miłość w Jedności.

Ojcze Miłosierdzia, zjednocz Twoje baranki, zgromadź je na nowo.
Daj im zrozumieć ich pustkę i wybacz im.
Ukształtuj je, aby były takie, jak Ty tego pragniesz.
Przypomnij im Twoje Drogi.
Niech cała Chwała oddawana będzie na zawsze
Twojemu Świętemu Imieniu.AMEN

3 4 3
2009-11-11T22:22:12+01:00
Z tej krwawej Chrystusowej ofiary
Iskry się w sercu postradały
Rozpalił się ogień
Płomień nadziei
Bo w końcu ludzie o szczęściu zapomnieli
Żyli przemocą i nienawiścią
Złem grzechem i zawiścią
Oczy obmyła fala zrozumienia
Teraz staniemy razem
Ramię w ramię
Żołnierze radości
Jezusa i miłości
Nawracajmy świat chrześcijanie!
To nasze jedyne powołanie!



Włożyłam w to dużo pacy i serca :* Serdecznie pozdrawiam :)
Modlitwa przez wiersze < tak lubił się też modlić J.P.II :) >
4 5 4
2009-11-11T22:48:32+01:00
Jezu, Ty stworzyłes na ziemi swój kościół. Nakazałeś mu by był jednym ciałem i jedną duszą w chrystusie. Spójrz na kościół obecny, na chaos który w nim panuje, na sprzeczności, na ludzi którzy od niego odchodzą. Spójrz i spraw by znów się zjednoczył i pozostał takim na wieki wieków. Amen.
3 4 3