Podaj oznaczenie literowe komorki, ktora jest zdolna do ruchu.
a) komórka mięśniowa
b) komórka nabłonkowa
c) komórka miękiszu
d) komórka gronkowca

Napewno blędne są b) i c). Proszę o niezgadwanie, tylko jak wiesz to piszesz. jak nie jesteś pewien napisz "nie jestem do konca pewn y/a"
Z góry dziękuję za zainyetesowanie się moim zadaniem :)

3

Odpowiedzi

2009-11-11T22:26:03+01:00
Odpowiedź a komórka mięśniowa
posiada ona na swojej powłoce rzęski dzięki którym się porusza
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T22:26:39+01:00
Komórka mięśniowa jest zdolna do ruchu - kurczy się i rozkurcza dzięki aktynie i miozynie.

Pozdro)
4 5 4
2009-11-11T22:27:33+01:00