Odpowiedzi

2009-11-11T22:30:46+01:00
zeby nauczać lud i byc dobrym człowiekiem,
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T22:31:11+01:00
Zeby ludzie żyli lepiej,przestrzegali 10 przykazań bożych itp. modlili się do boga,żęby byli dobrzy na codzień ludzie,prowaddzenie do pokoju,ale najważniejsze to PRZYGOTOWANIE SIĘ NA PRZYJŚCIE JEZUSA!!!
pozdrawiam iżyczę 5 i 6
  • smq
  • Początkujący
2009-11-11T22:31:35+01:00
"Idźcie na cały świat i nauczajcie wszystkie narody"
1 5 1