Odpowiedzi

2009-11-11T22:51:33+01:00
Pić - pity - imiesłów przymiotnikowy bierny
wypić- wypity- imiesłów przymiotnikowy bierny
przełknąć- przełknięty imiesłów przymiotnikowy bierny
przełyka-przełknąwszy-imiesłów przysłówkowy uprzedni
zaczekać-?
wejść-wszedłszy - imiesłów przysłówkowy uprzedni
wchodzić- wchodząc- imiesłów przysłówkowy współczesny

nie jestem na 100% pewna co do tego
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T23:13:10+01:00
Pijący-imieslow przymiotnikowy terazniejszy czynny
wypiwszy-imieslow przyslowkowy uprzedni
przyjmujacy-imieslow przymiotnikowy terazniejszy czynny
przelkniety-imieslow przymiotnikowy przyszly bierny
przelykajacy-imieslow przymiotnikowy terazniejszy czynny
zaczekawszy-imieslow przyslowkowy uprzedni
wchodzacy-imieslow przymiotnikowy terazniejszy czynny
2 5 2