Odpowiedzi

2009-11-11T23:44:25+01:00
Dwutlenek węgla:
-sumaryczny CO2(2 powinno być małe na dole)
-elektronowy
O = O (wokół każdego kółka po 6 kropek, w tym przy każdej kresce po jednej, na górze i na dole po jednej i z lewej i prawej po dwie ogólnie razem 6 dookoła każdego kółka)
-strukturalny O=C=O
-wartościowość O II, C IV

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T23:54:40+01:00
Tlenek wodoru (woda)
-wzór sumaryczny-H₂O
-wzór krekowy- H-O-H
-wzór elektronowy- H H O (przy O musisz narysować 8 kropeczek[patrz na załącznik ;])
-masa cząsteczkowa - 18u
mH₂O=2*1u+16u=18u