Czy podane informacje są prawdziwe czy fałszywe
a)proces przechodzenia wspólnot ludzkich do koczowniczego trybu życia, w którym byt zapewniało zbieractwo i łowiectwo, do życia osiadłego-rolniczego, nazywamy rewolucją neolityczną
b)Hunowie to lud pochodzenia germańskiego, który wywędrował z północnej Europy, rozbił w III w.n.e. państwo Wizgotów i narzucił swoje zwierzchnictwo Rzymowi
c)Starożytni Grecy nazywali barbarzyńcą człowieka niemówiącego po grecku, a w czasach Cesarstwa Rzymskiego określano tym terminem osobę poza imperium.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T23:55:24+01:00
2009-11-11T23:55:24+01:00
A) prawda
B)fałsz
C)fałsz
ale nie jestem pewna co do c)
1 3 1