Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T00:00:29+01:00
Jan Kazimierz sam zrzekł się tronu 16 września 1668.

Zrzekł się dlatego bo :
-problemy historyczne
-doświadczenie
-swoje przemyślenia
-pokój z Turkami

Liczę na najlepsze!
Pozdro ;]
1 5 1
2009-11-12T00:54:54+01:00
16 września 1668 r - Jan Kazimierz abdykuje.
Do rezygnacji zmuszają go niepowodzenia w dziedzinie reform, a także śmierć bliskiej mu osoby - żony Ludwiki Marii
1 5 1