Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T09:56:59+01:00
Miałem nadzieję, że mi zyścić miano,
Tak jako było z chucią obiecano;
Ale co komu rzecze białagłowa,
Pisz jej na wietrze i na wodzie słowa.
2 1 2
2009-11-12T09:57:54+01:00
Miałem nadzieję, że mi zyścić miano,

Tak jako było z chucią obiecano;

Ale co komu rzecze białagłowa,

Pisz jej na wietrze i na wodzie słowa.




2 1 2
2009-11-12T11:56:14+01:00
Jan Kochanowski :

Miałem nadzieję, że mi zyścić miano,
Tak jako było z chucią obiecano;
Ale co komu rzecze białagłowa,
Pisz jej na wietrze i na wodzie słowa.
2 1 2