Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T09:41:08+01:00
Wzór to y= 4 +x

dziedzina to x = y - 4

np dla x = 4 y = 4+ 4 = 8
dla x = 1 y = 1 + 4 = 5
1 5 1
2009-11-12T09:43:36+01:00
Suma y liczb x i 4 jest funkcją liczby x. Zapisz wzór tej funkcji i określ jej dziedzinę. Obierz kilka wartości x i oblicz odpowiadające im wartości y.

wzór funkcji:
f(x) = x + 4

D = x ∈ R

x - 2 -1 0 1 2
y 2 3 4 5 6