Odpowiedzi

2009-11-12T10:04:55+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T10:08:01+01:00
Podstawowe:

europoidalna -biała
negroidalna-czarna
mongoloidalna -zółta

mieszane:

Mulaci: biała + czarna
Zambosi: czarna + żółta
Metysi: biała + żółta



Pozdrawiam:)
1 5 1
2009-11-12T10:09:14+01:00
Rasy ludzkie świata

Ludność świata - z punktu widzenia różnic w barwie skóry, oczu i włosów, w budowie caiła i czaszki, rysów twarzy - to już pod koniec XVIII wieku podzielono na trzy tzw. wielkie rasy:

- czarną: pigmeje. Malgasze
- białą; Indusi, Beduini
- żółtą; Jakuci