Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T10:30:45+01:00
1/4 * x * 1/5 * x = x

1/20 x² - x = 0

Δ = (-1)² = 1
√Δ = 1

x₁ = (1 - 1) : 2/20 = 0 : 1/10 = 0
x₂ = (1+1) : 2/20 = 2 : 1/10 = 2 * 10 = 20


odp: Ta liczba to 0 lub 20.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T10:34:45+01:00
X/4*x/5=x
x²/20=x [/*20]
x²=20x

ta liczba to 0 lub 20
1 2 1
2009-11-12T10:49:10+01:00
Iloczyn 4 i 5 części pewnej liczby jest równy tej liczbie jaka to liczba?

x-szukana liczba

4 * 1/5 x=x
4/5x=x
4/5x-x=0
-1/5 x=0
x=0