Odpowiedzi

2009-11-12T10:45:19+01:00
NWW (20,80) +2x=NWD(48,80)

80 + 2x = 16

2x = 16 - 80

2x = -64

x = -32
2009-11-12T10:46:00+01:00
Oblicz NWW (20,80) +2x=NWD(48,80)

NWW (20,80)= 80
NWD(48,80)=16

80+2x=16
2x=16-80
2x=-64
x=-32
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T10:47:00+01:00
Oblicz NWW (20,80) +2x=NWD(48,80)
20I2
10I2
5I5
1

80I2
40I2
20I2
10I2
5I5
1

NWW (20,80) =2*2*2*2*5=80

48I2
24I2
12I2
6I2
3I3
1
NWD(48,80) =2*2*2*2=16

NWW (20,80) +2x=NWD(48,80)
80 +2x=16
2x=16-80
2x=-64
x=-32