Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T10:37:35+01:00
To nie tak HiV to nie choroba - HiV to wirus który wywołuje chorobę o nazwie AIDS, tak jak wirus grypy wywołuje grype.
Można być nosicielem HIV i choroba może sie w ogóle nie ujawniać, i można nia zarażać wtedy , ale nie ma sie zadnych objawów. A jeśli się ujawni to ma sie typowe objawy AIDS czyli przede wszystkim osabienie odporności, i zarażać oczywiście HIV em tez wtedy mozna.
2 5 2
2009-11-12T11:20:34+01:00
HIV to wirus wywołujący AIDS coś nie tak masz z poleceniem
1 4 1