Odpowiedzi

2009-11-12T15:55:37+01:00
Przed tym kiedy Prometeusz zaczoł pomagać ludziom, nie mieli nic do powiedzenia na świecie. Nie potrafili walczyć z przyrodą ani zapanować nad zwierzyną.
Dopiero kiedy Prometeusz dal ludziom ogień byli w stanie się obronić i zdobyć pożywienie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:39:01+01:00
Przed opieka prometeusza:
mięli oczy ,ale nie widzieli;słysząc nie słyszeli;nie potrafili mysleć;nie mięli poczucia upływu czasu :pór dnia,ani roku;nie potrafili :czytać,pisać,liczyć;nie mięli pamieci,byli karłowaci i nikczemni

po opiece prometeusza:
umieli liczyc,czytać,pisać,znali sie na rzemiosle i żeglarastwie;mysleli i zapamietywali;imeli wykorzystać ogień;człowiek zrozumiał swoją wartosć.