Odpowiedzi

2009-11-12T13:30:00+01:00
400 - 100 %
x - 40 %

x = 160

160 - 100 %
x- 20 %
x = 32
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T13:33:44+01:00
A)400-100%
?- 40%

?= (400x40):100
?= 16000:100
?= 160

b)160- 100%
?- 20%

?= (160x20):100
?= 3200:100
?= 32

Odp. 20% z 40% liczby 400 to 32
2009-11-12T13:35:10+01:00
40% z 400

x= 400/ 100% * 40%= 400 / 50 * 20=8 * 20= 160

Tak więc 40% z liczby 400 to 160

20% z 160

x= 160/ 100% * 20%=160/ 5 = 32

odp:20% z 40%liczby 400 to 32.