Zadanie 4 strona 85 Matematyka 2 Małgorzata Dobrowolska.
a)(x+4)+(2x-6)=?
b)-(2y+3x)+(-4y+2x+1)=?
c)-(x-2xy)-(4x+xy)+(xy-x)=?
d)(x²+2x+1)-(x²-4x+3)=?
e)3u²v-3uv*5u²+(3u²v*2u-vu³)/4uv=?
f)12m²n⁵/4mn²+21mn/6m⁴n²*2m⁵n-¹₂m=?
g)x²y-(3x*xy+2y²x)+15x²y²/3x=?
h)30a²b/5*2b-(3a+a*2ab²)=?
Oraz zadanie 1,2,3,4 strona 79 Matematyka 2 Małgorzata Dobrowolska.
Proszę zróbcie tyle ile umiecie:*Będę bardzo wdzięczna i proszę o obliczenia

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T13:47:56+01:00
A) x+4+2x-6=3x-2
b)-2y-3x-4y+2x+1=-6y-x+1
c)-x+2xy-4x-xy+xy-x=-6x+2xy
d)x²+2x+1-x²+4x-3=6x-2
g)x²y-(3x²y+2y²x)+5xy²=x²y-3x²y-2y²x+5xy²=-2x²y+3xy²
h)6a²b*2b-3a+2a²b²=12a²b²-3a+2a²b²=14a²b²-3a
3 5 3
2009-11-12T13:51:14+01:00
A, 3x -2
b, -6y - x + 1
c. - 6x + 2xy
d, -2x²y + 3xy²

a tego
e)3u²v-3uv*5u²+(3u²v*2u-vu³)/4uv=?
f)12m²n⁵/4mn²+21mn/6m⁴n²*2m⁵n-¹₂m=?
g)x²y-(3x*xy+2y²x)+15x²y²/3x=?
h)30a²b/5*2b-(3a+a*2ab²)=?

nie widze w kasiazce, i jakos niejasno. moze napisz jescze ktre to zadanie, bo w 4 tego nie ma.


1 z 79
a. 3x²- 21
b. a³ + 2a²b - a²
c. -3 x²y + - 3 xy² + 9 xy

a do 2,3,4 masz odpowiedzi na stronie 264 w tej ksiazce.
4 2 4