Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T13:34:11+01:00
To list w którym stosuje się inne sodki stylistyczne niż w liście do przyjaciela, inaczej mówiąc jest to list formalny.

Listy oficjalne to wszelka korespondencja służbowa, handlowa i administracyjna. W przeciwieństwie do korespondencji prywatnej, jest to typ tekstu, którym rządzi wiele praw i zasad. Sztywna i dokładnie określona jest zarówno forma tekstu, jak i jego styl i typowe wyrażenia językowe a także schemat
17 3 17
2009-11-12T13:34:29+01:00
List oficjalny to jedno z podstawowych dla korespondencji urzędowej pism. Jest bardziej sformalizowany niż list prywatny
4 2 4
2009-11-12T13:36:44+01:00
List oficjany- jest to list który piszemy do jakiejś ważnej instytucji np szkoła urząd , do jakiegoś prezesa itp. Rózni się od zwykłego listu tym ze ma charakter oficjany tzn skierowany w jakimś celu np sprawa :P
5 3 5