Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T13:39:33+01:00
Trzeba przerowadzić badanie DNA zarówno rodzicow jak i dziecka, aby sprawdzic czy dziecko posaida w swoim genotypie zarówno geny matki jak i ojca czyli czy to naprawde jest dziecko tych rodziców.
14 4 14
2009-11-12T13:40:14+01:00
Jesli nie sprawdzimy DNA dziecka a sprawdzimy DNA rodziców i tak się nie dowiemy czy to jego rodzice. By się tego dowiedzieć trzeba sprawdzić też DNA dziecka i porównać z DNA rodzicóę.
5 4 5
2009-11-12T15:03:27+01:00
W celu sprawdzenia czy rodzice są rodzicami biologicznymi dziecka przeprowadza się badanie tzw. DNA fingerprinting. nalezy przeprowadzić zarówno badanie rodziców jak i dziecka, gdyż zgodnie z prawami Mendla dziecko dziedziczy jeden allel od matki drugi od ojca. W celu porównania czy rzeczywiście tak jest nalezy mieć badanie DNA dziecka, żeby mieć do czego porównywać wyniki matki i ojca. jesli dziecko np. nie bedzie posiadać danego allelu a ojciec i matka go maja to znaczy, że któreś z nich nie jest rodzicem biologicznym, tak samo gdy dziecko bedzie posiadało allel a ani matka ani ojciec nie beda go mieli. Gdyby były jakieś pytanka proszę pisać!!!
5 3 5