Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T13:42:06+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
- pisana prozą
- występują postacie pierwszo- i drugoplanowe
- podział na rozdziały/części
- wiele epizodów/wątków
- długi czas akcji
- utwór narracyjny
- swobodna kompozycja
28 4 28
2009-11-12T13:44:19+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Cechy powieści:

-jest długim utworem,

-występuja postacie główne,drugoplanowe i epizotyczne,

-podział na rozdziały,

-jest wiele wydarzeń,

-jest wiele opisów przyrodniczych,

-jest pisana prozą,

-długi czas akcji,
13 4 13
2009-11-12T13:48:01+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
-występuje narrator
-występują dialogi
-dużo bohaterów
-występują opisy także przyrody
-pisana prozą
10 3 10