Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T13:57:35+01:00
A) 5kg..<..0,05t 27dag.=...270g
b)670cm..=..6,7m 60m..< ..0,6km
c)4,5kg.< ...4500dag 32mm..=..0,32dm
2009-11-12T13:57:52+01:00
Wstaw znak <, = lub > :
a) 5kg....0,05t 27dag....270g
b)670cm....6,7m 60m....0,6km
c)4,5kg....4500dag 32mm....0,32dm


ODP.
a) 5kg..<..0,05t 27dag..=..270g
b)670cm..=..6,7m 60m..<..0,6km
c)4,5kg..<..4500dag 32mm..>..0,32dm
2009-11-12T13:59:16+01:00
Wstaw znak <, = lub > :
a) 5kg..=..0,05t 27dag..=..270g
b)670cm..=..6,7m 60m..<..0,6km
c)4,5kg.=...4500dag 32mm..>..0,32dm