Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T14:16:32+01:00
1.Lech Wałęsa
Aleksander Kwaśniewski
Wojciech Jaruzelski
Ryszard Kaczorowski
Bolesław Bierut
Kazimierz Sabbat
Edward Bernard Raczyński
Stanisław Ostrowski
Władysław Raczkiewicz
Józef Piłsudski
Maciej Rataj
Stanisław Wojciechowski
Gabriel Narutowicz
2.Konstytucja 3 maja
Konstytucja Ksiestwa Warszawskiego
Konstytucja Królestwa Polskiego
Konstytucja wolnego miasta Krakowa i jego okręgu z dnia 15 lipca -11 września 1818r.
Konstytucja mała 1919 r.
Konstytucja marcowa
Konstytucja kwietniowa.
Mała Konstytucja i Konstytucja PRL.
Konstytucja lipcowa w roku 1952 dnia 22 lipca.
„Mala konstytucja" z 1992 r.
Konstytucja Rzeczpospolitej Polskiej z 2 kwietnia 1997 r.
2009-11-12T14:16:38+01:00
Prezydenci Polski:
Gabriel Narutowicz (9-16 XII 1922)
Stanisław Wojciechowski (1922-1926)
Ignacy Mościcki (1926-1939)
Władysław Raczkiewicz (1939-1947, na emigracji)
Bolesław Bierut (1947-1952)
Wojciech Jaruzelski (1989-1990)
Lech Wałęsa (1990-1995)
Aleksander Kwaśniewski (1955-2005)
Lech Kaczyński (od 2005)



http://sciaga.nauka.pl/index.php/id=index/dept=54/cath=221/sc_id=2895/title=Konstytucje_Polski ----> opis konstytucji
2009-11-12T14:18:02+01:00
1.
-Józef Piłsudski
-Gabriel Narutowicz
-Maciej Rataj
-Stanisław Wojciechowski
-Maciej Rataj
-Ignacy Mościcki
-Edward Śmigły-Rydz
-Bolesław Wieniawa-Długoszowski
-Władysław Raczkiewicz
-August Zaleski
-Stanisław Ostrowski
-Edward Bernard Raczyński
-Kazimierz Sabbat
-Ryszard Kaczorowski
-Wojciech Jaruzelski
-Lech Wałęsa
-Aleksander Kwaśniewski
-Lech Kaczyński