Odpowiedzi

2009-11-12T14:15:31+01:00
1.Otwierasz swoją poczte
2.klikasz w ikone"napisz nową"
3.piszesz wiadomość
4.Wysyłasz klikając WYŚLI
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:40:37+01:00
1.Wchodzisz na stronę na której masz założone konto pocztowe.
2.Logujesz się(login i hasło)
3.Gdy już jesteś zalogowany klikasz na "Napisz nową"
4.Podajesz adres e-mail osoby do której wysyłasz wiadomość..później temat wiadomości...i tekst.
5.Jeśli już skończyłeś to klikasz "WYŚLIJ"
24 1 24