Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T14:16:58+01:00
Paczka = 12 wafelków = 2,10
Nowa paczzka = 15 wafelków = 2,10
2,10 : 12 = 0,175
2,10 : 15 = 0,14
0,175 = 100%
0,14 = x%
0,14 * 100 / 0,175 = 80%
100% - 80% = 20%
Odp: Wafelek jest tańszy o 20 %
2009-11-12T14:20:00+01:00
Przed promocją:
2,1/12=0,175

Po promocji:
2,1/15=0,14

100%*0,14/0,175=80%
100%-80%=20%


2009-11-12T15:10:49+01:00
2,10:12=0,175
2,10:15=0,14

14/17,5*100%=80%
100%-80%=20%