Odpowiedzi

2009-11-12T14:15:58+01:00
1,7m-50cm=1,2m
Ob=2*1,2m+2*1,7m=2,4m+3,4m=5,8m
5,8*8zł=46,40zł
2009-11-12T14:17:16+01:00
Ob. 2*1,7+2*1,2 = 3,4 + 2,4 = 5,8
5,8 * 8 = 46,40 zł

Odp. Koszt obszycia dywanu wynosi 46,40 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T14:18:18+01:00
A=1,7 m
b= 1,7m - 0,5m= 1,2 m

obw. = 2a*2b
obw.=2*1,7m+2*1,2m
obw.= 3,4m+2,4m
obw.=5,8m

5,8m*8zł=46,4 zł

lub

6m(w zaokrągleniu) * 8zł= 48 zł
1 3 1