Odpowiedzi

2009-11-12T14:29:11+01:00
1/3×3/4÷0,2×4+1/2÷2/10 = ¹₄:²₁₀x4+¹₂:²₁₀ = ¹₄x5x4+⁵₂ = 5+2½ = 7½

[5/6(1/3+0,3)-0,1×2/7×3] = [⁵₆(¹⁰₃₀+⁹₃₀)-¹₁₀x²₇x3] = [⁵₆x¹⁹₃₀-¹₃₅x3] = ¹⁹₃₆-¹₁₅ =
⁹⁵₁₈₀-¹²₁₈₀ = ⁸³₁₈₀
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T14:41:31+01:00
1/3×3/4÷0,2×4+1/2÷2/10=4:4/5+1/2*5=4/1*5/4+2 1/2=
=5+2 8/16=7 ½

[5/6(1/3+0,3)-0,1×2/7×3]=5/6*19/30-3/35=95/180-3/35=19/36-3/35=
=665/1260-108/1260=557/1260
2009-11-12T14:49:37+01:00
1/3*3/4÷0,2*4+1/2÷2/10=3/12÷2/10*4+1/2*10/2=3/12÷8/10+10/4=3/12*10/8+10/4=15/48+10/4=15/48+120/48=135/48=2 39/48

[5/6*(1/3+0,3)-0,1*2/7*3]=[5/6*(1/3+3/10)-1/10*2/7*3]=[5/6*(10/30+9/30)-6/70=[5/6*19/30-6/70]=19/36-6/70=1330/2520-216/2520=1114/2520=0,44
1 3 1