Odpowiedzi

2009-11-13T07:34:35+01:00
Komórki parzydełkowe ciałka ciałka brzeżne płaty gębowe Płaty gębowe to występują u chełbi modrej wokół otworu głębowego Ciałka brzeżne to występują na obwodzie ciała chełbi odbierające bodzce ze środowiska np. światła komórki parzydełkowe są zaopatrzone przez ramiona wokół otworu gębowego
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T12:06:14+01:00
Zadanie ;Chełbia modra jest przedstawicielem parzydełkowców morskich

okresl;
1.komórki parzydełkowe-słuza do obrony i zdobywania substancji,posiadaja substancje parzące
2.płaty gebowe-wystepuja w oku otworu gebowego sa tak zawane ramiona
3.ciaka brzezne-odbierajace bodzce ze srodowiska np.świetlne
1 5 1