Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T14:31:17+01:00
1. blisko
2. cos niezdecydowanego
3. problem mozna rozwiazac na dwie strony
4. wtracic swoje zdanie ( swoja opinie)
5. tuz przed switem
6. dobra zabawa, huczna
7. robic z czegos problem
22 3 22
2009-11-12T14:35:09+01:00
Dwa kroki stąd - niedaleko
na dwoje babka wróżyła - dwa rozwiązania jednego problemu
druga strona medalu - drugi aspekt danej sprawy
wtrącać swoje trzy grosze - dodawać swoje zdanie
trzecie kury pieją - jest późno
zabawa na cztery fajerwerki - zabawa na cztery "fronty"
dzielić włos na czworo - dzielić coś małego na wiele osób
22 3 22