Odpowiedzi

2009-11-12T14:34:14+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
X ; y -boki prostokąta
x=⁴/₇y
2y+2×⁴/₇y=44
2y+⁸/₇y=44
²²/₇y=44/²²/₇
y=14cm
x=⁴/₇y=⁴/₇×14=8cm
pole prostokata =x×y=14×8=112cm²
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T14:35:02+01:00
X-długość
(4/7)x -szerokość

44=2(x+4/7x)
22=11/7 x
x=14
4/7 *14=8

P=14*8=112

Pole prostokąta wynosi 112cm².
16 3 16
2009-11-12T14:36:56+01:00
Długość -x
szerokość -4/7x
2*x+2*4/7*x=44
2x+8/7x=44
22/7x=44
x=14cm
szerokość 4/7*14=8cm
s=14*8=112cm kwadratowych
10 3 10