Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T14:51:05+01:00
1.
a) 0,17*28,4=4.08
b)0,24 x= 35,4 / : 0,24
x= 147,5
c)(21/ 56)* 100 %= 37,9

2.
a)0,48*2,56= 1,2288
B)0,22x=3,179/0,22
x=14,45
c)(4,5/72)*100%=6,25
13 4 13
2009-11-12T15:09:27+01:00
1. a) oblicz 17% liczby 28,4
0,17*28,4=4,828
b) znajdz liczbe ktorej 24% wynosi 35,4
35,4:0,24=141,6
c) jakim procentem liczby 56 jest liczba 21 ?
21/56*100%=37,5%
2. a) oblicz 48% liczby 2,56
0,48*2,56=1,2288
b) znajdz liczbe ktorej 22% wynosi 3,179
3,179:0,22=14,45
c) jakim procentem liczby 72 jest liczba 4,5 ?
4,5/72*100%=6,25%
6 3 6
2009-11-12T15:09:44+01:00
17% liczby 28.4
0.17 x(to będzie razy) 28.4 = 4.828

24% wynosi 35.4
35.4 x 24 = 1.475
1.475 x 100= 147.5

jakim procentem liczby 56 jest liczba 21
dwadzieścia jeden- pięćdziesiątych szóstych (no to ma być w ułamku) x 100%=37.5



oblicz 48% liczby 2,56
0.48 x 2.56=1.2288~(w przybliżeniu 1.23)

znajdz liczbe ktorej 22% wynosi 3,179
3.179: 22=0.1445
0.1445 x 100 =14.45

jakim procentem liczby 72 jest liczba 4,5
4.5 siedemdziesiątych drugich razy 100% =6.25

6 2 6