1.W jaki sposób swoimi zdolnościami talentami możesz zasłużyc parafialnej wspólnoty Kościoła.
2.Czym jest dla Ciebie Kościół
3.Jakim stopniu czujesz sie członkime Kościoła?
PS.Prosze żeby to nie było jednym zdaniem a rozwiniete

----------------------------------------------------------------------------------------------
Nie pamieta z jakiej to ksiazki na katechetka czytala ale mam do niech pytania moze ktos je mnial
1.Czy mowić umierajacemu o jego stanie zdrowia.
2.W jaki sposob zachowywac sie gdy dowiadujemy sie ze bliska osoba umiera?
3.Jak powinniśmy traktowac osoby cieżko chore i umierajace.
4.Kiedy powinno sie rozmawiac o śmierci.
5.Jak zachowac sie po śmierci osoby bliskiej.
PS.Podpowiem ze to jest cos zwiazane z jakims chlopcem ktory byl w szpitalu i mnial na imie OSkar

PROSZE O SZYBKA ODPOWIEDZ NA WSZYSTKIE PYTANIA

2

Odpowiedzi

2009-11-12T14:48:23+01:00
2 dlamnie kosciul jest jak dom. chodze i modle sie. na mszy w kosciele to jest prawie CALA MOJA RODZINA
3 JA CZYJE SIE W 100 STOPNIU CZLONKIEM KOSCIOLA . DLATEGO BO CHODZE CO DZIEN I MODLE SIE.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T14:54:06+01:00
1.Chodzić co niedziele i w święta do Kościoła.Udzielać się. Można przeznaczać pieniądze na kwiaty do grobu,albo do urozmaicenia.
2.Kościół jest dla mnie miejscem gdzie mogę się modlić,mogę porozmawiać z Bogiem,przemyśleć swoje osobiste i nie tylko sprawy.
3.Po prostu uczestniczę we Mszy Świętej. Co innego ministranci,chór kościelny.

---------------------------------------------------------------------------------

1.Tak. Lepiej mu o tym powiedzieć,ponieważ jak wie to może jeszcze zrobić coś dobrego,przebaczyć komuś,pomóc,zrobić rachunek sumienia,wyspowiadać się,uzyskać namaszczenia chorych.
2.Przede wszystkim nie załamywać się i przebywać jak najwięcej z tą osobą.
3.Wspierać je, wybaczyć im wszystkie wyrządzone krzywdy nawet te najgorsze.
4.Gdy ktoś ma śmiertelną chorobę,jest w podeszłym wieku(to znaczy,że dużo ma lat).
5.Starać się o niej zapomnieć,chodzić często na cmentarz odwiedzając ją, modlić się za nią w Kościele lub w innych miejscach aby szybko trafiła do nieba.
1 5 1