Odpowiedzi

2009-11-12T14:54:08+01:00
Czesc Mamo
Czesć Łukasz
Co Było u was w szkole
Dostałem 1
Dlaczego
Bo się nie nauczyłem
3 2 3
2009-11-12T14:59:04+01:00
(mama)- Cześć Małgosia co dzisiaj przerabialiście na fizyce?
(córka)- Hej pani dzisiaj nie było wypadło jej ważne spotkanie rady pedagogicznej.
-Zaraz na łożę ci obiad zrobiłam to co lubisz zupę ogórkową.
-Znowu bez przesady co dziennie to prawie mamy, przejadła mi się już ta zupa.
-To masz pieniądze idź sobie kup te fasfudy.
-Dzięki mamo to paaa.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T15:05:19+01:00
Córka wpada do domu
mama . Córeczko co się stało
córka . nic mamo , trochę boli mnie głowa
mama . Córeczko widzę że cośj est nie tak
nigdy taka nie byłaś
córka . Ja nic nic nie umiem ukryć
mama . więc mów co się stało
córka . bo koleżanki dzisiaj mnie wyzywały .
mama .a dlaczego cię wyzywały ?
córka . bo powiedziały że zachowuje się jak małe dziecko .
mama . nie zwracaj na o uwagi córko .
córka . Dziękuje mamo ;p
3 3 3