Odpowiedzi

2009-11-12T14:56:15+01:00
Zależy od serwera, może to być 50GB a nawet 1T
załącznikiem może być zdjęcie, dokument, muzyka itp.
1 1 1
2009-11-12T15:11:31+01:00
Pojemność ta zależy od tego na jakim portalu zakładamy pocztę. Na Tlenie jest to 10 GB, na Onecie 25 MB. Załącznikami mogą być zdjęcia, pliki, dokumenty etc.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:37:41+01:00
Największa pojemnosc Skrzynki pocztowej wynosi 2 GB . Załącznikiem do listu może byc np strona :D
pozdrowienka