Odpowiedzi

2009-11-12T14:56:33+01:00
1,13*700=791
Łoś waży 791kg.

0,6*700=420
Niedźwiedź waży 420kg.
2009-11-12T14:58:16+01:00
(0,13*700kg)+700kg=791kg-waga łosia
0,4*700kg=280kg
700kg-280kg=420kg-waga niedźwiedzia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:05:24+01:00
700 kg- waga konia
13% lżejszy od łosia
40% cięższy od niedźwiedzia

ŁOŚ:
700 kg- 100% (bo koń jest lżejszy od łosia- czyli waży mniej)
x kg- 113% (musimy dodać te 13%)

xkg= (700kg•113%):100%=79100:100 [kg]= 791 kg. (waga łosia)

NIEDŹWIEDŹ:
700kg- 100%
xkg- 60% (niedźwiedź jest lżejszy o 40%)

xkg= (700kg•60%):100%= 420000:100 [kg]= 420kg. (waga niedźwiedzia)


proszę ;)