Odpowiedzi

2009-11-12T14:57:31+01:00
2km²=20 000 arów
0,3 dm²=3 cm²=300 mm²
1 5 1
2009-11-12T15:02:06+01:00
1 ar ma 100m2 czyli jest to kwadrat o bokach 10m na 10m
2 km kwadratowe można przyjąć że jest to prostokąt o bokach
1 km na 2 km (1000m na 2000m) to się równa 2 000 000 m2 dzielone przez 100m2 to wychodzi na to że jest to 20 000 arów

0,3 dm2 to 3 dm razy 0,1 dm (300 mm razy 10 mm) czyli to się równa 3000 mm2
Pozdro
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:37:26+01:00

2km²=20 000 a


0,3 dm²=3000 mm²
1 5 1