Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:06:31+01:00
1 097 356 372 890

bilion 97 miliardów 356 milionów 372 tysiące 890
2 1 2
2009-11-12T15:09:16+01:00
1.097.356.372.890

bilion dziewięćdziesiąt siedem miliardów trzysta pięćdziesiąt sześć milionów trzysta siedemdziesiąt dwa tysiące osiemset dziewięćdziesiąt
2009-11-12T15:09:58+01:00
Bilion dziewięćdziesiąt siedem miliardów trzysta pięćdziesiąt sześć milionów trzysta siedemdziesiąt dwa tysiące osiemset dziewięćdziesiąt
1 1 1