Wybierz spośród [podanych słów i wyrażeń te, które kojarzą Ci się z teatrem. Do jakiej dziedziny sztuki odnosi się pozostałe słownictwo ? ?

hit, widowisko, odtwarzanie, na żywo, wielokrotny, oglądanie, uczestniczenie, ulotny, spektakl, wieź aktora i widza, kontakt, superprodukcja, próba, zapowiedź . ! ! Pomóżcie.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:08:06+01:00
Związane z teatrem: widowisko, na żywo, oglądanie, uczestniczenie, spektakl, wieź aktora i widza, kontakt, próba.

Pozostałe słownictwo odnosi się do filmu.
20 4 20
2009-11-12T15:08:35+01:00
Teatr:widowisko, na żywo, uczestniczenie,ulotny spektakl, więź aktora i widza, kontakt, próba,
Pozostałe kojarzą mi się z kinem i telewizją.
6 3 6
2009-11-12T15:09:04+01:00
Widowisko,na żywo,oglądanie,uczestniczenie,spektakl.
RESZTA KOJARZY MI SIĘ Z KINEM I TELEWIZJĄ
7 4 7