Odpowiedzi

  • ona
  • Początkujący
2009-11-12T15:10:48+01:00
Stres jest to stan człowieka kiedy się bardzo denerwujemy, nie pozwala nam on racjonalnie myślec i na niczym skupic. Trzęsą się nam ręce, zachowujemy się bardzo dziwnie tak ze wszyscy to widzą. Funkcjonowanie organizmu nie jest wtedy normalne, szybciej bije nam serce, boli nas głowa, szybciej płynie krew, nieraz jest nam zimno lub gorąco:)
5 4 5
2009-11-12T15:11:48+01:00
Przyczynami stresu może być np. Egzamin,kartkówka,sprawdzian,rozmowa np.kwalifikacyjna, rozmowa z obcą osobą, poznawanie nieznajomych osób.Na organizm stres działa nie zbyt dobrze,ale gdy się przyzwyczaimy to nawet nie odczujemy kiedy stres przeszedł nam koło nosa. ; ]
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:11:43+01:00
Stres moga wywołać konflikty, choroba, śmierc osoby najbliższej, awans, utrata pracy i wydarzenia z pozoru błahe- hałas na ulicy, zapowiedź kontroli, wycie psa, sygnał alarmu. Przyczyna stresu jest każda nowa, nieznana, nietypowa sytuacja. Kazdy organizm reaguje podobnie. Intynsywnie wydzielają sie hormony, szczególnie adrenalina. Układ oddechowy i układ krążenia zwiększa swa aktywnośc. Oddech staje się szybszy. Wyraźnie wzrasta tętno. Układ pokarmowy ogranicza swa pracę(np. dlatego przed egzaminem nie jesteśmy w stanie nic przełknąć). Zmysły działają ze zdwojoną siłą.
5 5 5