Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:15:57+01:00
Na wakacje miałam jechać do babci na wieś.Mieszkam w mieście więc jest to dla mnie duża zmiana.
-Wolałabym zostać z wami w domu-powiedziałam
-Nie ma mowy.Pamiętasz,że w tamtym roku też byłaś w domu i strasznie się nudziłaś, bo wszystkie koleżanki gdzieś pojechały-powiedziała mama.
Miała rację.Gdy przyszedł czas wyjazdu,bardzo się martwiłam.Gdy już przyjechałam na miejsce byłam bardzo zdziwiona.Babcia mieszka w górach, to wiedziałam.Ale nie wiedziałam , ze w takich pięknych górach.Wszędzie rozciągały się pastwiska,na których pasły się kozy, barany i krowy.Po przyjeździe do domu byłam bardzo zadowolona z wakacji.

(gdy mieszkasz na wsi napisz, że pojechałeś/łaś do miasta)
2009-11-12T15:16:18+01:00
Narodziny mojego brata lub siostry
pierwsza miłość
super przygoda z przyjaciółką