Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:22:46+01:00
Zwierzęta żywiace się krwia ludzką to:
pijawka
komar
wesz
Pijawka jest czeto wykorzystywana w medycynie. Może wessać 10–15 ml krwi. Pijawki są wykorzystywane do pozyskiwania hirudyny ;)
2 5 2
2009-11-12T15:22:50+01:00
Ludzką krwią żywią się min.nietoperze "wampiry"komary,oraz pijawki.Pijawki wykorzystuje się w medycynie po to aby zmniejszyć ciśnienie krwi u chorego.
3 2 3