Które z zdań jest prawdziwe?
A.)męszczyźni częściej oglądają komedie niż filmy sensacyjne
B.)kobiety najczęściej oglądają filmy przygodowe
C.)kobiety wymieniają melodramaty 3razy częściej niż męszczyźni
D.)co trzydziesty męszczyzna lubi filmy obyczajowe

diagram,:
sensaacyjne: męszczyźni--->75%||kobiety--->37%
przygodowe: męszczyźni---->69%||kobiety---->52%
komedie: męszczyźni---->67% || kobiety---->73%
melodramaty: meszczyźni--->27%|| kobiety81%
obyczajowe: męszczyźni---->30%|| kobiety 68%

prosiłabym o obliczenia
dam najlepszą odp:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:22:29+01:00
Które z zdań jest prawdziwe?
C)kobiety wymieniają melodramaty 3razy częściej niż mężczyźni
81:27=3
2 1 2
2009-11-12T15:29:09+01:00
C=27x3=81% to nie było trudne trzeba było tylko troszeczke pomyśleć
2 3 2